صفر و یک - برنامه نویسی - لینوکس

دست نوشته های شخصی من در مورد نرم افزار، سیستم عامل و برنامه نویسی لینوکس

صفر و یک - برنامه نویسی - لینوکس

دست نوشته های شخصی من در مورد نرم افزار، سیستم عامل و برنامه نویسی لینوکس

لیدورا یک وبلاگ تخصصی برنامه نویسی یا لینوکس نیست. بیشتر محلیه برای ثبت چیزهایی که قراره بیشتر از یه بار خونده بشن. اگه به درد شما هم خورد که زکات دانش ما پرداخت شده، شکر.

آخرین نظرات

نویسندگان

دسکشات با فدورا ۲۰ و Enlightenment

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چند وقته که دارم از Enlightenment استفاده می‌کنم. تجربه‌ی من از Enlightenment یه مدیر پنجره‌ی واقعا پایدار و سبک و فوق العاده‌ بوده تا حالا. اگه فرصتی شد یه مطلب در مورد راهنمای نصب و پیکربندی Enlightenment در آینده می‌نویسم.

اینم یه دسکشات از Enlightenment به همراه فدورا ۲۰

 

 

این‌ها را هم ببینید:

دسکشات با آرچ و گنوم

دسکشات با فدورا ۱۹ و گنوم ۳

نظرات  (۲)

به به ! آقا مشغلومضمبعی ! اگه ننویسی. والا با این مطلبای سه خطی شون :))
پاسخ:
خیلی نامردی :) اون قبلیا هم سه خطی بودن؟
الان میام qtips تلافی می‌کنم :)
اما خداوکیلی با این سرعتت خیلی حال کردم. دمت گرم
:)))
آخه وسط کنکور میای مارو میذاری تو آمپاس که پیج کیوت رو آپدیت کن آیا؟! 
گفتم بیام تلافی کنم :)))
آقا ما مطلب میخوایم این چه وضعه شه :))
والا با این نوناشون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی