صفر و یک - برنامه نویسی - لینوکس

دست نوشته های شخصی من در مورد نرم افزار، سیستم عامل و برنامه نویسی لینوکس

صفر و یک - برنامه نویسی - لینوکس

دست نوشته های شخصی من در مورد نرم افزار، سیستم عامل و برنامه نویسی لینوکس

لیدورا یک وبلاگ تخصصی برنامه نویسی یا لینوکس نیست. بیشتر محلیه برای ثبت چیزهایی که قراره بیشتر از یه بار خونده بشن. اگه به درد شما هم خورد که زکات دانش ما پرداخت شده، شکر.

آخرین نظرات

نویسندگان

مدیریت ایمیل با Thunderbird

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

Thunderbird یک نرم افزار همه کاره در زمینه مدیریت ایمیل، گپ، IRC و خوراک خوان(Feed Reader) است که به شما اجازه میده تا به راحت ترین شکل ممکن تمام این کارها رو انجام بدید.

 

مدیریت ایمیل با Thunderbird

مثل بقیه نرم افزار های شرکت Mozilla میتونید Thunderbird رو برای هر سیستم عاملی دانلود کنید. برای دانلود Thunderbird به این آدرس برید و اون رو دانلود کنید. همچنین برای دیدن لیست کاملی از زبان ها و گزینه های موجود برای دانلود به این آدرس برید.

 

بعد از نصب می تونید یه حساب جدید برای برنامه ایجاد کنید و به ایمیلتون متصل بشید.

 

برای نمایش درست متون فارسی افزونه ‌BiDi Mail UI رو دانلود و نصب کنید.

برای اضافه کردن حساب های چت AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, GroupWise, ICQ, MSN, MySpaceIM, Netsoul, SIMPLE, Sametime و Yahoo! افزونه Additional Chat Protocols for Thunderbird رو دانلود ونصب کنید.

برای اضافه کردن تقویم گوگل به Thunderbird افزونه ThuderCal رو دانلود و نصب کنید.

 

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید.

 

نظرات  (۱)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۲ علی حسین زاده
بهتره در برگه سرآغاز وبلاگتان از خودتان یا از وبلاگتان اطلاعاتی بدید تا اینکه مثل الان یک پست عادی را در آن منتشر کنید.
پاسخ:
ممنون بابت نظرتون. چشم.
این همون صفحه‌ی پیش فرض blog.ir بود که من فرصت نکرده بودم تغییرش بدم.
من بلاگ شما رو توی rss reader خودم دارم.خوشحال شدم که سر زدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی